با این ویتامین در رفع سیاهی دور چشم معجزه کنید

با این ویتامین در رفع سیاهی دور چشم معجزه کنید

اگر شما هم با مشکل سیاهی و چین و چروک دور چشم مواجه هستید بهتر است این روش را حتما امتحان کنید.

پوست زیر چشم بسیار حساس و نازک است و به مراقبت زیاد برای جلوگیری از چین و چروک، پف و سیاهی نیاز دارد. ایجاد سیاهی و چین و چروک دور چشم سبب بالاتر دیده شدن سن و کاهش زیبایی چهره و اعتماد بنفس در افراد می شود. برای مراقبت از پوست دور چشم و حفظ زیبایی ظاهری باید همواره مراقبت های پوست را در برنامه روزانه تان قرار دهید. یکی از بهترین گزینه ها برای مراقبت از پوست دور چشم استفاده از ویتامین E است که در ادامه این مطلب به توضیح آن می پرازیم.

ویتامین E یکی از ویتامین های محلول در چربی است. این ویتامینخاصیت آنتی‌اکسیدانی دارد و از بافت‌های بدن در مقابل اثرات مخرب برخی از ترکیب‌های شیمیایی محافظت می‌کند. این ویتامین در لایه چربی دیواره سلول و داخل سلول قرار می‌گیرد و از تخریب دیواره سلول جلوگیری می‌کند. ویتامین E مهم‌ترین عامل برای داشتن سیستم ایمنی قوی، پوست سالم و چشم‌های سالم است.


رفع سیاهی دور چشم با ویتامین E

استفاده از روغن ویتامین E به دور چشم‌ها، یکی از بهترین راه‌ها برای رهایی از دایره‌های مشکی است. بهترین روش استفاده از کپسول های ویتامین E سوراخ کردن آن ها با یک سوزن تمیز و استفاده از ژل درون کپسول است.

  • شما می توانید روغن ویتامین E را با قرص این ویتامین مخلوط کنید و هر شب قبل از خواب آن را زیر چشمتان ماساژ دهید و بگذارید تا صبح بماند.
  • روش دیگر استفاده از ویتامین E ترکیب آن با روغن های دیگر مثل بادام و زیتون است. می توانید هر شب این ترکیب را به زیر چشم ماساژ دهید.
  • می توانید ژلی از پودر قهوه و روغن ویتامین E درست کنید یعنی در واقع آن را دم کنید و صبح ها آن را زیر چشم ماسک کنید. کافین موجود در قهوه جادویی برای درمان پف زیر چشم ها می باشد.

درمان آفتاب سوختگی با ویتامین E

چند قطره روغن ویتامین E را روی محل آفتاب‌سوخته ریخته و به آرامی آن را بمالید. ویتامین E نیروگاهی از آنتی‌اکسیدان‌ها بوده و می‌تواند اثرات رادیکال‌های آزاد حاصله از تشعشع فرابنفش خورشید را خنثی کند و بدین‌ترتیب، آفتاب‌سوختگی را ترمیم می‌کند.




logo